Segmen Sesi Mengenali Ahli Blogger 2016

9:54:00 PM


Assalamualaikum w.b.t.



Ayo~ I'm back again, joining another segmen! Kali ni, saya kena tag dengan incik Igs XP





Syarat - syarat yang senang mengalahkan ais kacang:



1. Buat satu entri " Sesi Mengenali Ahli Blogger " dan impian anda terhadap blog anda.
2. Buat biodata anda sikit dalam entri tersebut.
3. Ajak ahli blogger lain untuk join.
4. Dalam entri mesti diisi nombor telefon * ikut pada diri nak letak atau tidak*, laman sosial yang korang ada ( Instagram , Twitter dan Facebook )



IMPIAN


Sebenarnya saya sendiri pun tak pasti blog ni dapat berdiri sampai berapa lama, memandangkan ramai dah rakan-rakan blogger lama dah delete blog mereka. Apa-apapun saya harap blog ni teruslah memberi manfaat kepada saya, sebab dapat meluahkan perasaan, dan saya pasti blog ni tak memberi manfaat langsung kepada anda sebab terpaksa baca entri yang tak bermanfaat pun HAHAHA.



BIODATA


Aiceh. Orang-orang terdekat panggil saya Dibo. Orang-orang di belakang skrin panggil saya Yoo. Sekatilah nak panggil yang mana ek. Kami pun oghang utagha jugak ni. Pelik pulak rasanya kena introduce diri ni. Selalunya bila ada orang tanya baru kita jawab. Macam sesi Q&A gitu. Alhamdulillah, dah 17 tahun 11 bulan hidup atas bumi yang bulat ni. Ambivert. Rabun jauh. Lagi, entahlah nak letak apa benda lagi. Takda idea ni, tengah lapaq. Hehe, seriously kena ada orang tanya dulu hee.



SOCIAL MEDIA


ig: yoonieisme_
twitter: yoonieisme
(twitter tak ikut pun takpe kut, jarang sangat bukak)
ws: nanti kami inform ye :)



NAK AJAK


Raizah | Zety | Nadheera



Looking forward to know others as well :)



Wassalam. Nak pi makan ni :P


You Might Also Like

0 obliviators

Great Legacy

Sticky Notes

elite reader(s)