Challenge Rindu By Hafiz Zulkafly

2:21:00 AM


Assalamualaikum w.b.t.



Hmm dah lama saya tak join mana-mana segmen and since blogger bernama Iggy Azalea ni hantar tag lagi dan memandangkan segmen ni macam interesting, so saya pon joinlah hihi. Tak sangka segmen macam ni boleh merapatkan lagi ukhwah antara saya dan member-member acehhh takdelahh, just rasanya macam member/contacts yang dah lama tak contact pun, boleh keep in touch balik bila join benda macam ni.




KLIK BANNER KALAU NAK TENGOK RULES AND DETAILS.
















So that's all... takdelah happening mana punn, sebab kawan-kawan saya semuanya sweet-sweet belaka (wink) dan mostly ni yang memang saya dah lama tak contact pun (nampak tak ketidakadilan di situ) jadi memang depa ambik serius bila saya cakap 'rindu' tu like I really mean it lol.



That is all for now. Assalamualaikum and good night~


You Might Also Like

10 obliviators

  1. you're lucky that your friends are so sweet. :)

    ReplyDelete
  2. hahaha ada ke cakap kita kena sampuk ><

    thanks by the way sudi join :D

    ReplyDelete
  3. Tungla member menghargai.. hahahahaahahahahh and that baling beras siam kelakar XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yang tu memang member yang betul2 sekepala XD

      Delete
  4. Wahhh your friends are awesome 😍😍😍😍 teringin nak buat bende nih tp nanti kang takde org balas pulak ahahahahhaha #tangisan syahdu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahah jangan la begitu~ actually ada jugak yang tak balas, yang ditangkap ni cuma yang balas je huhu

      Delete

LEGACY

HOLLER