Segmen Bloglist #1 by Fieyqa Adelova

12:01:00 AM


Assalamualaikum w.b.t.



Memandangkan mood tengah acah-acah busy dengan holiday yang tak seberapa ni, segmen ini dihulur oleh Syahril dan Anis, dan disambut dengan sukarianya oleh saya, dan saya mempersembahkan;;;




TADAAAAAAAA~



Actually teringin nak merasa masuk dalam bloglist orang hewhew XD Memandangkan saya dah berkurun biarkan blog ni berhantu, jadi cuti after SPM ni saya cuba manfaatkan untuk sertai semula komuniti-komuniti blogger yang makin berkembang umpama kulat tumbuh selepas hujan ehh cendawan tumbuh selepas hujan (ops sori cendawan) So yeahh~ Dan untuk kak Fieqa, banner ni tak buruk punn. Saya lebih suka benda yang simple je lol.



Jadi saya nak pass peluang untuk tersenarai dalam bloglist kak Fieqa ini kepada...






Feel free to join us okay? *wink*



You Might Also Like

2 obliviators

  1. Singgah dari segmen yang sama, GOODLUCK btw, :D
    http://beehaazman19.blogspot.my/2015/12/segmen-bloglist-1-by-fieyqa-adelova.html

    ReplyDelete
  2. beeha: :D

    joining your segmen later ^^

    ReplyDelete

Great Legacy

Sticky Notes

elite reader(s)