I'm Not Seeking Attention, but...

2:33:00 PM

Photobucket



Reading the other's life stories might not your interest, no force intended.



"Janganlah senyap sangat.."


"Cubalah cakap apa-apa."


"Kenapa diam ni??"


"Kau memang pendiam, eh?"



Actually, aku dah MUAK dengar kata-kata hikmat tu keluar daripada mulut orang-orang yang aku baru kenal. I know it's already a week passed since I've been a transfer student in that school. Meeting and understanding the new people is such a hardship.






Layanan mereka dekat aku tu baik, sangat baik, Kengkadang rasa macam aku ni tak layak mendapat layanan sebegitu. Tapi.... entahlah... kenapa eh? Aku pon tak pasti. Ke aku ni emotional sangat? Haihh, entahlah. Tapi aku tetap rasa tak puas hati.



I hate how people labelling me. I hate it even I can't mention it right now. Aku tahu benda yang korang nyatakan tu realiti, hakikat yang sebenar-benarnya. Aku ni pon kurang cerdik jugak sebenarnya, asyik nafikan realiti yang korang cakapkan tu. Maaflah. Aku bukan manusia sempurna. Ada kenyataan yang aku tak boleh terima.



Kenapa aku tak boleh terima? Sebab setiap kali kenyataan tu terbit daripada mulut korang, aku akan rasa:


1. SERBA SALAH sebab tak dapat nak lapangkan hati korang.

2. PERSPEKTIF NEGATIF mesti melanda kepala otak korang sekarang.

3. TERKEDU sebab hakikat ngeri yang selalu menghantui aku ni takkan hilang.



Persoalannya sekarang...,



DO I NEED TO CHANGE ?



Jawapannya pula...,



I'M TIRED OF THAT STUFF.



Cukuplah. Cukuplah segala perubahan yang aku dah lakukan selama ni. Cubaan yang tak pernah berbaloi.





You Might Also Like

0 obliviators

LEGACY

HOLLER