2014 already passed.. :'( agagaga

3:40:00 AM

Photobucket 


hahahah aku sempat screenshot comment milik seorang manusia yang memiliki naluri yang sama seperti aku! ^^ Actually aku terjumpa dekat instagram INFINITE L aka Mihun Sup ehh silap, Myungsoo. (ops kantoi sudah aku ni stalker)



Okeyy dah settle mengarut-2 tu, sekarang aku nak berterus terang. (ecehh ayat macam orang buat dosa)



This entry is specially dedicated to my fellow MRSM LANGKAWI friends.
(ex-401 Lawrencium, Abu Dawud 14, beloved roommates, and ClassIXteen. ALTOGETHER)



I'm sadly inform to you that 2014 was the last year I've been there. This year, 2015, I'm transfered to SMK Tasek Damai, a nearby school which I can just walk there. The main reason is because I have a health problem. If you wanna know detail simply go to this entry : Pengalaman 1st time masuk wad


Last Tuesday, on Dec 30, aku telah pergi ke MRSM Langkawi untuk menguruskan hal-2 pertukaran sekolah ni. Di samping tu aku pon pergi masuk asrama sekali dan punggah bilik stor untuk mencari harta karun aku harharhar. Lepas tu aku bawak balik rumah. THE END.



Memang rasa sedih sebab selama 4 tahun aku duduk di situ, dalam jangka masa yang agak panjang jugak buat aku, aku tak dapat teruskan tahun ke-5 aku di situ. Even takda siapa pon nak peduli aku pindah ke tak, aku tetap sedih. Tapi nak buat macam mana kalau mak aku suroh. Bagi aku, mana-2 tempat pon sama buat aku. Dari Darjah 1 sampai sekarang, aku ni tak lebih daripada bayang-2.
(sebab tu aku suka lagu SHADOW - B2ST, kahkahkah. because I'm shadow, shadow, shadowww~)



Dah-2 ketepikan kebayang-bayangan aku tu, sekarang masa untuk flashbackkk! ngeeeee~



( Aku cadangkan korang fullscreen-kan video ini untuk lebih penghayatan kehkeh~ actually bagi gambar-2 tu lebih jelas kelihatan je hahahah )



kalau tak boleh play video atas ni, cuba klik SINI.



okay, DONE! Takat tu je nak menaipp. Wassalam~


You Might Also Like

0 obliviators

LEGACY

HOLLER