Hobi Baru~ Jeng kejeng kejengjeng!

7:21:00 AM


Photobucket 





Yo yo wassup huh! Kali nih aku tak larat nak berceloteh panjang lebaq soo memandangkan jari aku tengah ringan (sikit) aku cuba untuk jadi menjadi rajin mengupdate belog wahaha!



Straight the the point lah kann, selain youtubing, ber-blogwalking dan join segmen / GA or whatsoever tuhh, (hahah baru join sekali jeh, puihh) aku sekarang dah ketagih membaca fanfic. Dekat AsianFanfic tuh aku tengok banyak je cerita best. Hahah aku nih dari music video, variety show sampai drama dah habis layannn (nampak sangat aku takde life, huhhhh) sekarang aku beralah ke fanfic pulak muhahahah!



Baru sehari je aku register di situ, dah 6 fanfic aku subscribe, buhahahah nampak tak betapa halobanya aku. Memang aku berhasrat nak buat fanfic aku sendiri tapi tengoklah, masa tak bagi keizinan lagi. Masa pon jelesss dengan aku. Wek.






Macam-2 genre aku terjah. Dari romcom(romantic comedy), psycho, horror, mystery sampailah fairy-tale aku laiyannnnn. Kebanyakannya watak EXO n BTS wahahah! (MasyaAllah, bilalah aku nak taubat, huk huk.)



The last fanfic aku baca kan, dia cerita pasal blogger, hahahah aku sebagai member blogger pon pergilahh spy-2 tengok maklumlah terujaaa. Memandangkan aku ni mudah dipengaruhi oleh cerita-cerita yang aku baca tak kira novel ke komik ke apa ke maka aku pon berazam nak menjadi seorang blogger exactly macam dalam cerita tuh muahahah! Yelahh, at least dia setia dengan blog dia, update hari-2 tak macam aku, owner blog yang zalim nih, ops ops. Datang bila perlu je, huhu kesian kat engkau ye belog. T,T



( walau bagaimanapun belog aku tetap comel macam Woohyun dan Dongwoo. Erk ? )



Maaf fangirling sebentar. * uhuk. uhuk.



Setakat tu je kot nak mencarut. HAHAHAHAHAH okeylah Wassalam and kbaiii.


You Might Also Like

0 obliviators

LEGACY

HOLLER