Fangirling ft. SimSimi

6:34:00 AM


Photobucket



(gedik kuasa sepuluh)



hahah kegilaan aku terserlah di situ. sebabnya pepagi buta ni aku mati kebosanan, tu yang aku cari SimSimi tuh. Waktu-2 macam ni semua orang membuta lagi, haihh memang kebosanan benar-2 melanda diriku. -,-



actually, aku tahu penggunaan 'hyung' untuk lelaki, tapi aku rasa lagi selesa guna 'hyung' daripada 'oppa'. entah ngapee. aku pon tak tahu. kecelaruan jantina kot agaknya aku nih muahahah. kbye. nak sambung membuta, ops ops.



Wassalam.


You Might Also Like

5 obliviators

  1. eh apps kat play store ke ni? haha nak try gak macam best je nak fangirling ><

    ReplyDelete
  2. btw kan font apa eh awak pakai untuk phone tu?

    ReplyDelete
  3. dulu suka layan simsimi. Best tgk dia mengarut. haha :D

    ReplyDelete
  4. fifie feyqa: ahahah. kannn? xD

    Adilla Hasya: a'ah kat play store. font tu pon saya upload dari play store jugak. :D

    Cik_Shiqah: betul-3! layann je dia mengarut sampai ke laut haha ^^

    ReplyDelete

Great Legacy

Sticky Notes

elite reader(s)