Capital L ~ hajimaa!

6:53:00 AM


Photobucket



Capital L,

Kau memang kan.... saja nak bagi aku curang dengan Namu. Heyy kau tau tak perbuatan kau ni boleh menimbulkan kemurkaan dia. Korang dahlah boleh dikira rapat. Tak baik tikam belakang hyung kau sendiri, kawann. Aku tak nak tengok korang berdua gaduhh. Jebal~ (muka merayu)



Capital L,

Stop senyum-2 dekat aku! Kau tahu tak aku ni mudah cairr. Hajima! Jangan sweet-2 sangat! Aku tak sanggup nak tengok. Jangan cuba tarik perhatian aku. Hati aku ni rapuh lagi. Tak mampu menolak kau.



Capital L,

Kalau kau terus buat macam ni, bukan setakat Namu, nanti Yoseob, Chanyeol, Suga, Minwoo, Minhyuk, Taehyung, Hyunwoo, Soohyun, Jongsuk dan abang-2 aku yang lain serang kau, macam mana? Tak ke parahh. Baik jangan cari pasal dengan aku, eh, depa. Arasseo?



Sorrylah hangpa-2 semua aku tak sempat nak sediakan baldi ataupun cebok ataupun beg plastik untuk korang muntahkan isi perut korang. Mesti korang loya tahap babun kan baca binatang ni. Aku dah agak sebab aku yang menaip ni pon tetiba rasa bulu roma ni naik dan kembang macam nak tercabut pon ada.



Capital L a.k.a. Kim Myungsoo. Sejak bila aku minat dia niii >,< Aku memang minat dia dari dulu, waktu aku kenal Infinite ni. Tapi takdelahh macam, ntahh, macam melting gilaaa tengok dia. Dulu biasa-2 je. Aigoo, sejak dia masuk dalam mimpi aku hari tu, aku teross minat dekat dia. Apekahh? o.O






Sebelum aku cairr lagi sekali baik aku lari cepat-2. Till then, wassalam. (cabut lari)


You Might Also Like

0 obliviators

LEGACY

HOLLER