As The Last Batch of PMR ~

12:53:00 AM

Photobucket




Halloohaa wahai blogku yang bersarang mengalahkan haunted house ! Kali ini, sukataksuka aku kena update sebab aku tak nak mati kebosanan.


I thought there's nobody gonna ask me about my holiday. -.-' Well, I wish for it indeed. Yup, don't ask me about my holiday! It sucks! :-(





Sebenarnya, pikir punya pikir, tinggal lebih kurang 5 bulan je nak PMR. Woohooo! Terujanyaa! -lies- Ok, sebenarnya macam ni, *krik krik* (bunyi cengkerik) Sebenarnya, aku TAKDA SEBARANG PERASAAN pun nak PMR!


Err, sebenarnya bukannya takda perasaan langsung. Hehehe, gila tu namanya. Entah nak PMR ke tak. Macam ni, aku maksudkan, kesedaran nak PMR tu belum 100% lahh. Erm, habis tu berapa %? 10%? 15%? Kalau aku ukur balik, aku ni lebih kurang..... 41%, kott?


Huu, kenapa aku ni lambat nak sedarr. Ini tak boleh jadi! Erm, aku ni memang lembab kott, ohohoho.






You Might Also Like

0 obliviators

Great Legacy

Sticky Notes

elite reader(s)