Rilek ,, Rilek ,, :I

4:36:00 AM


Photobucket








huhu ,, kerja kursus dah la tak siap lagi ... tu lah nasib kau labu ,, main internet macam 10000 tahun tak jumpa ... hekhekhek ,, apa apapun rilek la .. tak ke mana kerja tu ,, insyaAllah minggu ni mesti siap !! yeah !!




Tadi terjumpa iklan orang putih tadi ,, guess what ? Dalam iklan tu ,, ada MCR ! Eksaited gila babun mak aihhh . Sempoii je MCR ni ,, aduhai cair aku yang tak berapa nak cair ni ...




apapun ,, jom layan .... [ tapi saya layan MCR je kuekuekue lain-lain tu lantak pi dekat kau la nyah :P ]









Gerard pakai campak je baju dalam mesin ,, lepas tu muka dia macam ZzZzZz hahaha ! Mikey pulak tuang detergent bagai nak penuh satu mesin ,, Frank pulak macam  "Aku terajang kot ni karang ."  Ray je yang baik pergi basuh semua baju-baju tu .. ekekek ,




* Tak layan sangat yang lain-lain tu ,, serius ,, layan waktu MCR tu je ,, hehe ,, bukan apa ,, COOL .. ecehh ,, menggedik pulak minah skema ni ,, masyaAllah taubatlah sebelum terlambat .. :B *




p/s : Semangat buat ' laundry ' melanda o_O


You Might Also Like

0 obliviators

Great Legacy

Sticky Notes

elite reader(s)