Milo :3

12:13:00 AM


Photobucket




cuba tekan sini kalau nak tahu :)




sementara ada idea ni ,, baik saya update . nanti sudah lupa ,, ini blog jadi not-up-to-date . hahaha . :P




tiba-tiba pulak teringat plus mengidam dekat sesuatu ni . haa , sesuatu yg baru dalam hidup saya dan saya perolehinya di langkawi . :) hah , apakah itu ?




jeng , jeng , jeng !!




saya malas nak memanjang-panjangkan cerita . baiklah ,, saya rindu sangat-sangat pada Encik Milo Dinosaur ! Saya betul-betul sukakan dia !!  hehehe , 





* haa , inilah Mr Milo kesayanganku ! ngehngehngeh :P * kalau tak kisah klik lah gambar ni ye :)




haha . tiba-tiba terasa mengidamm sangat dekat Mr Milo ni ... hehe , ngada-ngada betul saya ni kann ,, dah ngidam tu pergi la buat !! kenapa nak kecoh-kecoh di sini haa ? ><v  hee , kan dah tulis ... apa yang terlintas di fikiran ni ,, saya akan cuba ekspreskan  .. hehe , saja-saja .. janganlah marah pulak ye.. :)




haa , siapa tak tahu apa itu Milo Dinosaur ? * silence . hmm , mesti semua dah tahu ni .. Milo yang korang bancuh dengan air sejuk , lepas tu taruk lagi layer milo dekat atas .. menggelikan ke ? tak kisah lah , itu bagi anda . bagi saya ,, nyum , nyum !! hehe :P




ok ,, tu je la yang saya nak share . just nak bagi  intro-intro   buat orang yang tak tahu lagi apa tu Milo Dinosaur .. kehkeh ,, ada ke orang yang tak tahu lagi ? haha ,, saya lah tu kott ,, kann ?? hehe , maklumlah saya ni ketinggalan sikitt . * orang dah naik lif ,, dia baru nak jejaki tangga . =.=




ok lah ,, nak pergi buat Milo Dinosaur nii . Wassalam .




p/s: sorry lama tak update blog ,, kesibukan terhadap kerjasekolah yang menimbun :(


You Might Also Like

2 obliviators

Great Legacy

Sticky Notes

elite reader(s)