Bittersweet Message ♥

4:02:00 PM


Photobucket




haha ,, act ,, tak tau nak bubuh title apa , maklumlah mood tengah blur ni . =.= okeyy , this is random entry . :)




hmm , kebelakangan ni Adibah suka post pasal diri Adibah sendiri [ habis tu diri siapa lagi , lol ] matang ? saya ni matang ke ? tak kan ? kekeke . Adibah rasa perangai Adibah ni still kebudak-budakan lagi . entah lah , kalau boleh Adiba nak lebih bersifat rasional dan matang , tapi ,, eh saya baru 13 tahun ? waaa , cillex la . muda lagi tuu . enjoy while it last ! ^^




SKTD - 6 Al-Bukhari :-

Pendiam ? Boleh lah . Kecoh ? Boleh jugak lah dikatakan . Tapi serius , kalau dekat school , saya tak berani nak tonjolkan sifat sebenar . Saya lebih byk berdiam . keke . Okeyy , kata-2 saya ,, cuma nak cakap saya rindu 6 AL-BUKHARI . Thats all . Thanks for being my friends . Cikgu-2 pun ,, sentiasa di hati . <3<3




* okeyy . cakap je saya ni jongang . InsyaAllah saya gelak . :)) *



<3 missyoualldamnsomuch <3




MRSM - 101 Lawrencium :-

haish , datang ke sini , saya terus kehilangan kata-2 . Di sini ? Penampilan baru ,, tanpa spec !! [ act ,, pakai jugak time belajar ] dan ,, saya pendiam GILA ! Nak tonjolkan diri ? 30% je kott . haha . Sebab saya tahu , dalam kelas saya tu ramai lagi orang famous-2 . Kalau setakat saya ni , ala , semut pun tak nak pandang . Apatah lagi korang kan , kan ? Korang bukannya nak ingat dekat aku , aku tau . [ eh apa saya melalut tiba tiba ni ? ] tiba tiba melibatkan perasaan pulak . Mengongg betoll . eh-2 , saya tak ada niat nak mencari simpati ok ?? dush ~ dush ~! angin elok tak elok sangat hari nih . * kepala hotak tarak betull .   




Dekat korang , just nak cakap , jangan judge saya dulu ek ? InsyaAllah , tahun depan semester 1 lagi saya akan jadi kecoh . Jangan terkejut cimpanzi pulak . * Budak skema kecoh ,, booo~ 









act , cakap pasal kebudak-budakan , teringat satu insiden dekat asrama dulu . =.=




masa cuti sekolah , hujung minggu . waktu malam .waktu tu dekat dalam bilik . Adibah dengan roommate-2 Adibah ada cipta satu brainscan polysterin ni . wahaha . kami memang suka buat kerja gila sama-2 . :D




dah siap buat brainscan , Hannah cuba pakai . Adibah dan Afiqah makan keropok . nyum nyum . lepas tu nak buang sampah sekejap . tong sampah dekat luar bilik . pergilah jalan ke pintu dan bukak pintu . tiba-2 ada muka orang tersenyum depan pintu ! apa lagi terkejut cimpanzi lah Adibah .





saya : MAMA ! MAMA ! MAMA ! [ lompat-2 lari ke meja belajar , terlanggar loker . * BANGGG !!

Hannah : muka terkejut dengan mata terbeliak * dengan brainscan yang dipakainya atas kepala . :))

Afiqah : Aaaaaaaaaa !! [ jerit kuat-2 , terkejut ]





eh ,, rupa-rupanya Kak Alya yg tersembul tu . Muka Kak Alya pelik tengok kami yang PELIK . hahaha . Rasa nak ketuk je kepala ni guna loker besi tu . Iskkk , ada ke terlompat lompat sampai terlanggar loker ? Apa jenis terkejut tu ?? Rupa-rupanya Kak Alya datang bilik sebab nak bagi kuih raya . Ekuikui , akhirnya saya dah berjaya memalukan diri depan Kak Alya . Mesti Kak Alya cakap dalam hati , " Pelik betul budak-2 ni . Seorang terlompat-lompat , seorang pakai benda PELIK dekat kepala , seorang makan keropok sambil jerit . Macam apa je . " hahahaha . :D kami pon ambik lah kuih raya yang ditawarkan tanpa rasa malu . :) pelik kami ni kann ?? :P 




haa . takat tu je la Adibah cerita . Kalau panjang-2 nanti jadi bosan pulak . Al-maklumlah Adibah ni suka melalut . hachoyyyyy . Ok lah , wassalam .




p/s: Rindu pulak dekat akak-2 Form 5 . hehe , tahun depan tak berjumpa dah . Apa-apapun , semoa berjaya ya untuk pekerjaan ataupun pembelajaran yang akan diteruskan . Kami rindu batch Form 5 !! Abang -2 / Kakak-2 adalah yang  TERBAIK ~ !!


You Might Also Like

0 obliviators

LEGACY

HOLLER